اس ام اس های خرداد 89
نوشته شده توسط : بهرام


با سلام  این شما و این هم اس ام اس های خرداد 89

 

ای دوست از بهر فراغت به کجا سر بزنم، شوق دیدار تو دارم به کجا پر بزنم  ( آرش از یزد 0936198)

 

هر چند مال من نشدی ولی ازت خیلی چیزا یاد گرفتم، یاد گرفتم بخاطر کسی که دوستش دارم باید دروغ بگم، یاد گرفتم هیچ وقت کسی ارزش شکستن غرورمو نداره، یاد گرفتم تو زندگیم به اون که بفهمم چقدر دوسم داره هر روز دلشو به بهونه ای بشکنم، یاد گرفتم گریه های هیچکس را باور نکنم، یاد گرفتم بهش هیچوقت فرصت جبران ندم، یاد گرفتم هر روز دم از عاشقی بزنم ولی خودم عاشق نباشم ( مریم از .... 0913828)

 

5 حقیقت مهم زندگی:

1-     با زبونت نمیتونی همه دندونات را لمس کنی

2-     اونقدر احمقی که الان داری این کارو امتحان می کنی

3-     الان نیشت بازه

4-     اونقدر خری که بازم داری میخندی

5-     تو فکر اینی که اینو برای یکی احمق تر از خودت بفرستی ( المیرا از اصفهان 0938479)

 

قلبی که فکر نمیکردم جای شکستن داشته باشد شکست.... ( شهناز از قزوین 0919661)

 

پیش هم بودن اگر دیروز ها لطفی نداشت ارزش دیروز را امروز باور می کنیم  ( شهناز از قزوین 0919661)

 

دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من، الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رقیب من ... دکتر علی شریعتی ( ناشناس 0936229)

 

گاه برای ساختن باید ویران کرد، گاه برای داشتن باید گذشت و گاه در اوج تمنا باید نخواست .... ( ناشناس 0936229)

 

 

نیستی و ندیدی که چه محشر کردم ، با اشک تمام کوچه را تر کردم. دیشب که سکوت خانه ، دق مرگم کرد وابستگی را به تو باور کردم ( نسترن از تهران 0912385)

 

با من ای دوست اگر خوب اگر بد باشی ، تپش حس من این است که تو باید باشی ( مجید 0915934)

 

یکی می پرسد اندوه تو از چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت چیست؟ برایش صادقانه می نویسم برای آنکه باید باشد و نیست (فرزانه از خوزستان0935487)

 

Morning or night you are light. Big or small you are all.young or old you are gold. Far or near you are dear…( نگار از تهران 0936456)

 

دلتو وقتی میگیره دل من میخواد بمیره. حاضرم دلم فدات شه تا که قلب تو نگیره ( ناشناس 0935926)

 

یه گونی عشق تقدیم تو باد... عشقش مال خودت ولی یادت نره گونی شو پس بدی امانته!!!! (مهتاب از تهران 0935432)

 

منتظر اس ام اس های ارسالی شما عزیزان هستم 09363390450

 





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: